کلاس خصوصی آنلاین آیلتس

در ماراتن مهاجرت، گاهی زبان آموزان نیاز پیدا می کنند که هرچه سریع تر و با تمرکز بیشتر، مدرک آیلتس خود را بدست بیاورند. قطعا تنها گزینه این عزیزان کلاس خصوصی آیلتس میباشد.

کلاس خصوصی آیلتس

امروزه تعداد متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس روز به روز در حال افزایش است. دوره های آیلتس IELTS در سال های اخیر در ایران و دیگر کشورهای دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند.

ثبت نام و رزرو

ثبت نام و رزرو کلاس آنلاین عربی

بدلیل ظرفیت محدود ۱۲۰ نفر زبان آموز در هر ترم؛ پس از ثبت نام اسم شما در لیست رزرو ترم آتی ثبت خواهد شد. و تشکیل اولین جلسه کد کلاس شما حداقل یک هفته زمان خواهد برد.


ثبت نام و رزرو

کلاس خصوصی آنلاین آیلتس

امروزه کلاس خصوصی آنلاین آیلتس بسیار طرفدار دارد. چون ممکن است شما توانایی حضور در کلاس های خصوصی آیلتس در خانه و یا این که در دفترکار و یا حضوری نباشید. نگران نباشید ما برای شما دوره های VIP آنلاین آیلتس را آماده کرده ایم.

کلاس خصوصی آنلاین آیلتس

اکثر وقت ها اشخاص به دلیل وجود مشغله کاری و گرفتاری های روزانه از فرا گرفتن گویش انگلیسی و حضور در کلاس های آمادگی زبان و یا آیلتس سرباز میزنند و حضور خود را در این گونه کلاس ها به دلیل بعد مسافت بیهوده میدانند.

همینطور برخی اشخاص به جهت دور بودن مسیر اموزشگاه تا محل زندگیشان نمیتوانند در‌این کلاس ها شرکت نمایند. اساتید ما برای شما کلاس های خصوصی مجازی آیلتس را برگزار مینمایند تا هر شخصی در هر مکانی که حضور دارد بتواند از کیفیت بالای کلاس های آیلتس الوند استفاده کند.

شما صرفا با داشتن یک میکروفن و هدست، یک خط وب پرسرعت و یک سیستم کامپیوتری می توانید در کلاس های آموزش غیرحضوری آیلتس شرکت نمائید. که هم باعث ذخیره شدن هزینه رفت آمد شما میشود. و هم جلوی ابتلای شما به بیماری کرونا را میگیرد.

مزایای کلاس خصوصی آنلاین آیلتس

از مزایای کلاس خصوصی آنلاین آیلتس هر چه بگوییم کم است. خصوصی بودنش به معنای تمرکز تمام استاد بر روی زبان آموز میباشد. آنلاین بودنش به مصداق عدم حضور زبان آموز و از بین رفتن بعد رفت آمد میباشد. و موارد ارزشمند زیر:

مزایای کلاس خصوصی آنلاین آیلتس

  • در مخارج رفت وآمد صرفه جویی میشود
  • اتلاف وقت در ازدحام نیست
  • می‌توانید از منابع مولتی مدیا به کار گیری نمایید
  • خستگی ناشی از رفت وآمد نیست
  • مدرس قادر است گویش آموز خویش را به صورت مداوم پیگیری نماید
  • محدودیت مکانی و وقتی نیست
  • نیاز به بیرون شدن از خانه ندارید
  • می توانید در سفر و تعطیلات در‌این کلاس ها حضور داشته باشید

کلاس های آنلاین به خاطر مزیت هایی که دارا‌ هستند زیاد دوست داشتنی گردیده اند. زمان های آنلاین آیلتس موسسه الوند به صورت ویدیویی و با به کارگیری از اپلیکیشن اسکایپ و یا پلتفرم قوی اسکای روم برگزار میشوند.


معلم خصوصی آیلتس آنلاین

معلم خصوصی آیلتس آنلاین برای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی مکالمه و دیگر مهارت های انگلیسی (Speaking, Reading, Writing & Listening) از مبتدی تا پیشرفته آموزش آمادگی آزمون IELTS. ریز نظر برترین اساتید مشهد و تهران در مرکز الوند برگزار میشود.

معلم خصوصی آیلتس آنلاین

تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان و متقاضیان آزمون آیلتس با تمرکز بر چهار توانایی خواندن شنیدن مکالمه و مقاله نویسی در آزمون آیلتس آکادمیک. علاوه بر موارد گنجانده شده کلمات و گرامر لازم برای ارتقاع نمره آیلتس به زبان آموز داده میشود.

بهترین معلم خصوصی آیلتس آنلاین

در این مقاله تعدادی از بهترین معلم های خصوصی آیلتس، مدرسین و اساتید مجرب IELTS و 15 استاد برتر و خوب آیلتس معرفی می شود. در ضمن، در رابطه با آزمون آیلتس و نحوه مشاهده لیست کامل اساتید آن در همین سایت الوند سنتر توضیحاتی ارائه می گردد.

استاد علی نایبی

مدرس دوره‌های TESOL – IELTS  CELTA – TOEFL –  TTCو با بیش از 10 سال سابقه تدریس در آموزشگاه های مطرح مشهد، دارای سابقه 5 سال کارشناسی آموزش و مدیریت آموزش در آموزشگاه مهر ایران و الوند. سابقه برگزاری دوره های تربیت مدرس برای اساتید (TTC) تدریس با متد Eclectic Teaching – متداول در طراحی منابع روز آموزش زبان توسط دانشگاه های کمبریج و آکسفورد.

  • منتورینگ کامل دوره ها
  • مشاوره و ازائه Study plaan
  • ارائه طرح کلاس آنلاین تضمینی

استاد سلمان قربانی

مدرس برتر موسسه رهپویندگان و طراح سیستم ایده پردازی پله به پله در رایتینگ. آموزش آیلتس به زبانی ساده و به دور از پیچیدگی از مزایای این استاد برجسته محسوب میشود. کلاس های ایشان به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود.

استاد مریم فرجی ماهفروزی

  • دكترى زبان شناسى دانشگاه پلى تكنيك والنسيا
  •  سابقه به مدت 16 سال در کلیه مقاطع
  •  کار در دانشگاه، مدارس، موسسات و مراکز علمی معتبر
  •  تدریس تخصصی آزمون LPR

کلاس آنلاین اسپیکینگ استاد علی نایبی

کلاس آنلاین اسپیکینگ آیلتس توسط استاد علی نایبی با شرایط ویژه برگزار میشود. و شرایط برگزاری این کلاس کاملا به بقیه شیوه های آموزشی در مغایرت است. یک دید انتقادی و کاملا متفاوت به این موضوعات بپردازیم زیرا سیستم های آموزشی ما سالهاست که به این خانه تکانی نیاز دارند.

کلاس آنلاین اسپیکینگ آیلتس

موج عظیمی از سیستم های آموزشی بدون در نظر گرفتن بسیاری از نکات جدی مبادرت به آموزش می نمایند. در هر صورت در جامعه ما هر فردی با هر دیپلمی و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا قادر به تاسیس آموزشگاه دارد که این امر اهمیت انتقادات ما را بر می انگیزد.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

    captcha