دوره تی تی سی آنلاین

این روزها به دلیل شیوع کرونا و هم گیر شدن آن توجه ویژه ای به بستر آموزش آنلاین شده است. و بسیاری از کسب و کار ها فروش آنلاین خود را راه اندازی کردند و توانستند حتی بیشتر از فروش معمولی خود درآمد کسب کنند.

شاید برای بعضی از دوستان مقدور نباشد که به صورت حضوری در دوره ها و کلاس هایی که می خواهند شرکت کنند. برای همین می توانید در دوره های آنلاین و کلاس های آنلاینی که می خواهید شرکت کنید.

تی تی سی آنلاین جدید

برخی از موسسات با ایجاد بستری معقول و قابل قبول توانسته اند با کیفیت بالایی کلاس های آنلاین را برگزار کنند. برای کسانی که قصد شرکت در دوره تی تی سی آنلاین را دارند پیشنهاد می شود به مقاله بهترین دوره تی تی سی که در وبسایت الوند سنتر قرار دارد مراجعه کنند.

دوره TTC برای کسانی که دانش اولیه و حداقل B2 را دارند پیشنهاد می شود. و شما می توانید از هر کجای ایران که باشید در این دوره ها (حضوری و آنلاین) شرکت کنید.

  • در دوره های تی تی سی چه چیزی می آموزید؟ شما در دوره های تی تی سی می آموزید که چگونه کلاس را مدیریت کنید و بتوانید با دانش آموزان ارتباط برقرار کنید، شما نحوه صحیح تدریس و انتقال مطلب را یاد میگیرید.
  • حداقل سن برای حضور در دوره تی تی سی آنلاین چند سال است؟ حداقل سن برای حضور در این دوره 18 سال به بالا است.
  • کلاس ها در چه بستری برگزار می شود؟ اسکای روم (بصورت آنلاین)
  • تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه چقدر است؟ این مسئله نسبت به هر موسسه متفاوت است و هر موسسه روش خودش را دارد و زمانبندی کلاس ها هم به همین صورت برنامه ریزی می شود.
  • بر اساس چه متد هایی تدریس می شود؟ در دوره های تی تی سی آنلاین روش های جدید و کاربردی تدریس مانند: CELTA, CLT به شما عزیزان آموزش داده می شود.

دوره تی تی سی کودکان

دوره تی تی سی کودکان برای کسانی که میخواهند در حوزه کودکان و خردسالان فعالیت داشته باشند. نیاز است که دوره تی تی سی مخصوص کودکان را بگذرانند. زیرا در این دوره جدا از روش های جدید و کاربردی و چگونگی نحوه تدریس اطلاعاتی راجع به روانشناسی کودک نیز شما یاد میگیرید.

دوره تی تی سی کودکان

همه ما می دانیم که کودکان در سن های پایین وابستگی شدیدی نسبت به والدین دارند. کمی سخت است که برای ساعاتی در محیطی که هیچ شناختی از آن ندارند بدون وجود پدر و مادر آن را تحمل کند.

شما باید بدانید که چگونه با کودک صحبت کنید، رفتار کنید تا با شما ارتباط بر قرار کند و بتوانید وقتی در کنار شماست احساس محدودیت نکند و بتواند به راحتی خواسته و نیازش را به شما بگوید! همین احساس راحتی باعث می شود وقتی کودک در کنار شماست و لذت می برد فرایند یادگیری آن بالاتر می رود.

اگر خودتان را می شناسید و می دانید که می توانید با کودکان ارتباط برقرار کنید می توانید در دوره های تی تی سی که مخصوص کودکان است شرکت کنید. لازم به ذکر است که شما در دوره تی تی سی آنلاین کودکان می توانید نیز شرکت کنید.

به این صفحه امتیاز دهید.

مشاوره رایگان

    captcha