خرید کتاب american english file ویرایش دوم

در جهانی به سر می بریم که تسلط به زبان انگلیسی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. گسترش ارتباطات، رشد فناوری و لزوم به روز بودن در حرفه یا رشته ای که داریم بر این موضوع دامن می زند.خرید کتاب american english file ویرایش دوم می تواند در یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی کند.

اما واقعا یادگیری زبان انگلیسی را از کدام کتاب ها باید شروع کرد؟ این سوالی است که تمام زبان آموزان در اولین گام یادگیری با آن روبرو می شوند.

 

خرید کتاب american english file ویرایش دوم

معرفی کتاب های American English File

برای اینکه بتوانید بر یک زبان مسلط شوید و به راحتی آن را صحبت کنید، باید بر تمام مهارت های چهارگانه و به خصوص گفتار مسلط شوید تا بتوانید در تعاملات خود به طور موثری شرکت پذیر باشید.

کتاب های امریکن انگلیش فایل یکی از جامع ترین و کامل ترین کتابهای آموزشی زبان انگلیسی در دنیا است، که در 6 کتاب مجزا به چاپ رسیده است در سال 2013 نسخه دوم این مجموعه منتشر شد.

که تغییرات به کار رفته  و به روز رسانی محتوای آن ها متناسب با موضوعات روز در آن از مکالمات تا ارائه فایل های دیجیتالی با استقبال گسترده ای از سوی زبان آموزان و معلمان در سراسر جهان رو به رو شد. تمرکز اصلی این مجموعه بر روی مهارت مکالمه، مهارت شنیداری، تلفظ و گرامر دانشجویان است. دقیقا همان مهارت هایی که زبان آموزان در صدد پیشرفت آن هستند.

معرفی کتاب های American English File

مجموعه کتاب های امریکن انگلیش فایل

کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. در هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش مهارت های اصلی و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد.

دانشجویان در دوره های آموزش زبان و همه کسانی که به طور حرفه ای در توسعه و استفاده از آزمون های زبان تحصیل می کنند، این منبع را یکی از متون معتبر و جامع در راستای مقاصد و اهداف خود تلقی می کنند.

با یادگیری این کتاب ها می توانید مهارت های گرامر – ریدینگ – تلفظ – واژگان – اسپیکینگ – رایتینگ در زبان انگلیسی را در کنار هم بیاموزید. هر دو درسی که تدریس می شود یک بخش برای مرور طراحی شده است. در این بخش موضوعاتی که در دو درس قبل آموزش داده شده است مجددا یادآوری می شود.

مجموعه کتاب های امریکن انگلیش فایل

محتوای کتب این مجموعه

در انتهای کتاب جهت دسترسی و درک بهتر فایل های صوتی، متن تمام آن ها آورده شده است. علاوه بر این  در آخر کتاب تمریناتی  اضافه برای مرور و یادگیری عمیق تر گرامر و لغات، تحت عنوان Grammar bank  و  vocabulary bank  و تمریناتی  اضافی برای نگارش تحت عنوان writing  آورده شده است.

در بخش communication  تمریناتی در قالب بازی و سرگرمی برای مشارکت زبان آموزان با یکدیگر با هدف تقویت مکالمه پیرامون موضوعات هر درس تدوین شده است. همچنین خوشبختانه در نسخه دوم این مجموعه دانشجویان به حجم زیادی محتوای آموزشی آنلاین دسترسی دارند.

ویژگی های کتاب های American English File

  • این کتاب از دستاوردهای نوین و آخرین رفرنس مکالمه زبان انتشارات OXFORD است
  • این انتشارات بین المللی مطابق با ساختار British Council فعالیت می نماید
  • و از متد روز دنیا در آموزش زبان انگلیسی بهره مند است
  • که برای فرهنگ ما ایرانی ها بسیار مناسب تر خواهد بود
  • البته از خروجی و بازده مناسب تری برخوردار است
به این صفحه امتیاز دهید.

مشاوره رایگان

    captcha