کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی برای فرزندانتان استفاده از کارتون آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باید کاملا غیر مستقیم باشد و دیدن کارتون به زبان انگلیسی به طور غیر مستقیم با مکالمه داشتن همراه با لهجه مناسب را به فرزندانتان آموزش می دهد.

کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

از دیگر مزایای دیدن کارتون، سرگرم کننده بودن آن برای کودکان می باشد. چون هدف اصلی ما آموزش زبان انگلیسی هست پس خیلی بهتر است که از کارتون های زبان انگلیسی استفاده کنیم که به هر دو هدف خودمان دست پیدا کنیم منظور از هر دو هدف هدف سرگرمی و یادگیری زبان دوم می باشد.

کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 3 ساله

یکی از روش های ساده برای تقویت زبان کودکان آموزش شعرهای ساده انگلیسی به کودکان است. این امر باعث می‌شود که کودکان بتوانند همزمان با گوش دادن به شعرها و آهنگ های انگلیسی کودکانه زبان انگلیسی را راحت تر یاد بگیرند.

اشعار ساده انگلیسی برای کودکان با موضوعات مختلفی سروده شده اند و شما می توانید این اشعار ساده را به بچه ها آموزش دهید.کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 3 ساله

مهم ترین نکته در آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 سال نحوه استفاده ی مناسب از کلمات در زمان و جایگاه مناسب است. اگر به موقع جهت ثبت نام اقدام کرده باشید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان 4 سال

در حال حاضر زبان انگلیسی، زبان مادری بیش از 35۰ میلیون شهروند بریتانیایی، آمریکایی، کانادایی و استرالیایی است. میلیونها نفر دیگر در سراسر جهان در حال یادگیری این زبان می باشند تا بخشی از نیازهای علمی – فرهنگی خود را در جوامع انسانی رفع نمایند.

اول اینکه، شروع زود هنگام یادگیری زبان جدید، توانایی کودک برای کسب یک زبان فطری بجای یادگیری به روش آگاهانه مانند آنچه که بچه های بزرگتر یا افراد بالغ انجام میدهند را بهبود میبخشد.


مجموعه ویدیویی زبان Your baby can read

استفاده از کارتون ها به طور طبیعی قوه دیداری و شنیداری کودکان را تقویت می کند و برای دو زبانه شدن تحت نظر مربیان آموزش دیده یکی از بهترین راه های یادگیری می باشد.

یکی از این مجموعه ها، مجموعه Your baby can read می باشد. این مجموعه آموزش موزیکال زبان انگلیسی از دانشگاه ها پنسیلوانیا انتشار یافته است.

مجموعه ویدیویی زبان Your baby can read

این مجموعه با استفاده از فیلم های هدفمند و جذاب برای بیان نام حرکات، اشیا، که افعال و نمایش نوشتار و فیلم های کوتاه کودکان شما را ترغیب می کند که رفتاری مشابه داشته باشد. و کلی دیگر از دلایل جذابیت این مجموعه ارائه آهنگ و سرود های کودکان می باشد. که در پکیج آموزش زبان کودکان موجود است.

جهت دانلود مجموعه  YOUR BABY CAN READ  اینجا ⇒⇒کلیک کنید.


مجموعه کارتونی آموزش زبان ‏Disney world of English

Disney World of English (دنیای انگلیسی دیزنی) یک مجموعه 12 قسمتی از کارتون های جذاب و سرگرم کننده است که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان تولید شده است. این مجموعه محصول کمپانی والت دیزنی است که در طول آموزش حدود 9 ساعت فیلم و کارتون را در بر دارند.مجموعه کارتونی آموزش زبان ‏Disney world of English

جهت دانلود مجموعه Disney world of english  اینجا ⇒⇒کلیک کنید.


دانلود کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

والدین گرامی برای دانلود کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکانتان باید یه سری از فاکتور ها رو در نظر قرار بدید. انتخاب کارتون مناسب، متناسب با سن فرزندانتان برای خریداری و دانلود یکی از مهمترین اقدامات می باشد.

دانلود کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

که در نظر بگیرید آیا فرزند شما این سری کارتون ها را می پسندد و مورد علاقه اش هست یا خیر؟

برای مثال اگر فرزند دختر دارید می توانید از کارتون های پرنسس های مختلف استفاده کنید مثل Cinderella و اگر فرزند شما پسر است می توانید کارتون paw patrol  را برای دانلود انتخاب کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن

تماشای انیمیشن، کارتون و در کل هر تصویری باعث می شود که ذهن انسان راحت تر مطالب را به خاطر بسپارد. تماشای کارتون و انیمیشن یا فیلم ها احساسات ما را برمی انگیزد و در هر لحظه از تماشای انیمیشن همراه با آن احساسات ما نیز تغییر می کند و حتی ممکن است خود را در فضای فیلم تصور کرده و با شخصیت های مختلف فیلم همزاد پنداری کنیم.

 


کارتون های جذاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

جذاب بودن کارتون ها به یادگیری زبان دوم کودکانتان بسیار کمک میکند در واقع شما می توانید کارتون هایی که برایتان لیست میکنیم را انتخاب کنید. و خب البته بستگی به علاقه فرزندانتان نیز دارد این کارتون ها شامل : steve and maggie ،paw patrol ،pocoyo ،tractor Tom و غیره…. می باشد.کارتون های جذاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

تعداد خیلی زیادی کارتون وجود دارد! سعی کنید آنهایی را در انتخاب خود قرار دهید. که هم به علاقه کودکانتان نزدیک و جنبه آموزشی نیز داشته باشد.

برنامه کودک انگلیسی ساده برای آموزش زبان

دیدن کارتون برای کودکانی که زبان انگلیسی را بلد نیستند میتواند یک کار جذاب به شمار بیاید. افرادی که شخصیت های کارتون ها را دوبله می کنند سعی میکنند به ساده ترین حالت کلمات، جملات، و مکالمه ها رو بیان کنند تا کودکان به راحتی آن ها را فرا بگیرند.

برنامه کودک انگلیسی ساده برای آموزش زبان

استفاده از برنامه کودک انگلیسی ساده برای آموزش زبان به فراگیری زبان دوم فرزندانتان بسیار کمک میکند.

 

به این صفحه امتیاز دهید.

مشاوره رایگان

    captcha