پکیج آموزش زبان کودکان

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان دوم استفاده از پکیج آموزش زبان کودکان می باشد بسیاری از پکیج ها سطوح بندی دقیقی را دنبال نمی کنند.

پکیج آموزش زبان کودکان

پس مهمترین معیار انتخاب یک پکیج مناسب سطوح بندی مناسب سنین و سطوح بچه ها می باشد. پکیج های آموزش زبان کودکان بخش های متفاوتی را شامل می شود که تمامی مهارت های یادگیری زبان دوم را پوشش می دهد.

مشاوره و رزرو برای کوچولو ها 🙂

مشاوره و ثبت نام برای ثبت نام در کلاس های زبان انگلیسی کودکان

بدلیل ظرفیت محدود ۱۲۰ نفر زبان آموز در هر ترم؛ پس از ثبت نام اسم شما در لیست رزرو ترم آتی ثبت خواهد شد. و تشکیل اولین جلسه کد کلاس فرزند شما حداقل یک هفته زمان خواهد برد.


مشاوره و ثبت نام

 

 پکیج آموزش زبان انگلیسی از طریق کارتون و انیمیشن

استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی در کنار آموزش تحت نظر مربی بسیار تاثیرات مثبتی دارد. برای مثال یکی از این ویژگی ها شنیدن لهجه بومی انگلیسی است و به اصطلاح native که برای مکالمه داشتن فرزندانتون به لهجه American and British بسیار کمک می کند.

 پکیج آموزش زبان انگلیسی از طریق کارتون و انیمیشن

پکیج آموزش زبان انگلیسی از طریق کارتون و انیمیشن تقریبا فرزندان شما را به دنیای واقعی نزدیک می کند. چون اصولا کودکان همیشه در کارتون ها و انیمیشن ها خودشان را به جای یکی از شخصیت های کارتونی قرار می دهند پس تلاش می کنند تا مثل اون شخصیت رفتار و صحبت کنند.

فواید یادگیری زبان انگلیسی از طریق مجموعه انیمیشن

استفاده از انیمیشن و فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از افراد به ویژه جوانان و نوجوانان این روش را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب می‌کنند.

هدف اصلی ما در مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق کارتون های مورد علاقه شان، سرگرم کردن بچه ها و همچنین لذت بردن آن ها است.

فواید یادگیری زبان انگلیسی از طریق مجموعه انیمیشن

با توجه به این که کودکان هنوز با رسم الخط انگلیسی آشنا نیستند، انیمیشن ها کمک زیادی به آنها می کنند تا سریع تر و راحت تر زبان یاد بگیرند.

کارتون برای تقویت زبان انگلیسی کودکان

آیا می خواهید کودک شما زبان انگلیسی را به خوبی متوجه شود و صحبت کند؟ تماشای کارتون های انگلیسی زبان روش بسیار خوبی برای یادگیری این زبان است. آموزش زبان انگلیسی با کارتون یک تفریح است وقتی یادگیری با لذت و تفریح همراه شود، بازدهی بیشتری خواهد داشت. این موضوع برای کودکان اهمیت بیشتری دارد.


دانلود پکیج آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان 2 تا 6

پکیج آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان 2 تا 6 سال بسیار متفاوت تر از دیگر پکیج ها برای دیگر سنین می باشد. این سری پکیج ها برای کودکان 2 تا 6 سال مبتنی بر آموزش به روش مونته سوری و زبان مادری می باشد که به دو زبانه شدن کودکان در این رده سنی که اصطلاحا می گویند golden time بسیار کمک می کند.

 پکیج آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان 2نا 6 سال

مزایا و نحوه دانلود پکیج آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان 2 تا 6

تحقیقات نشان داده است افرادی که چند زبانه هستند در تصمیم گیری و انجام کارهای مولتی تسک موفق تر عمل میکنند.

اسکن مغزی افراد دو زبانه نشان می دهد آن ها مقدار سلول های خاکستری بیشتری در سطح مشخصی از مغز دارند. دوره های آموزش زبان انگلیسی نیز از طریق دیدن و شنیدن در خانه کمک به سزایی در این امر می کند.

دانلود پکیج آموزشی زبان انگلیسی موسسه الوند برای کودکان 2 تا 6

علاقه کودکان به آموزش زبان انگلیسی باعث شده تا والدین آنها بدنبال روشهای نوین و منابع معتبر آموزشی باشند. بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی برای کودکان برای اولین بار در ایران در سایت موسسه زبان الوند آماده عرضه به بازار شد.


پکیج آموزش زبان انگلیسی به کودکان شامل چه چیز هایی می باشد

پکیج آموزش زبان انگلیسی به کودکان شامل بخش های مختلفی از جمله آهنگ های انگلیسی کارتون ها و انیمیشن ها زبان اصلی در تمامی سری ها آموزش های خود معلمین و… می باشد. که هر کدام از این بخش ها به یک سری از مهارت های زبان دوم کمک می کند که این مهارت ها شامل مهارت: صحبت کردن.شنیدن.خواندن و نوشتن می شود.پکیج آموزش زبان انگلیسی به کودکان شامل چه چیز هایی می باشد

در واقع استفاده از پکیج ها به همراه کلاس های آموزشی و تحت نظر بودن مربی به کودکانی که در محیط قرار ندارند بسیار کمک می کند تا کاملا دوزبانه شوند.

بهترین و کامل ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان

کاملترین مجموعه، مجموعه ایی است که کودک شما را جذب کند. جذابیت شخصیت های کارتونی پکیج ها باعث می شود که کودک شما انگلیسی را مانند زبان فارسی از طریق شنیدار و استنتاج مطالب درک کند و یاد بگیرد. و به یاد داشته باشید بهترین زمان برای آموزش هر چیزی همان زمان کودکی است.

چرا که مطالب یاد گرفته شده در زمان کودکی هیچگاه از ذهن انسان پاک نمی شود خردسالان همزمان با مشاهده دی وی دی های کارتون به صورت لغت به لغت با کلمات انگلیسی و نحوه تلفظ و نگارش آنها آشنا میگردند.


تمام منابع زبان انگلیسی در یک پکیج

بسیاری از والدین مدام به دنبال خرید کردن یا دانلود کردن یک آهنگ یا یک فصل کارتون به زبان انگلیسی هستند، که اصولا به سختی به دست می آورند.

 

تمام منابع زبان انگلیسی در یک پکیج

یا اون قسمت ها را به طور درست نمی توانند به دست بیاورند که خوشبختانه خوبی استفاده و خرید این پکیج ها این است. که شما به راحتی تمام منابع زبان انگلیسی را برای دوزبانه کردن کودکان خود در یک پکیج دارید. که با خیال راحت می توانید به پکیج های استاندارد زبان انگلیسی اعتماد کنید و کودکان خود را دو زبانه کنید.


آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کودکان در دنیایی آمیخته از تنوع، جاذبه و سرشار از شادی و حرکت بسر می برند. از این رو آموزش زبان انگلیسی کودکان از ظرافت ها و حساسیت های خاصی برخوردار می باشد.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

سیستم آموزشی الوند با توجه به عوامل فوق در محیطی شاد و زیبا و پر انرژی با تکیه بر اصول تربیتی و متناسب با روانشناسی رشد برای کودکان برنامه های درسی زیر را تدارک نموده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

    captcha