آموزش آنلاین عربی عراقی

  • اگر به دنبال آموزش آنلاین عربی عراقی هستید و ذهنتان پر از سوالاتی از قبیل:
  • یا اینکه با لهجه شروع کنم یا فصیح؟
  • نحوه تدریس اساتید و جزئیات برگزاری کلاسها چگونه است؟
  • چگونه میتوان با تاکید بر مکالمه و نه قواعد به یک آموزش مکالمه زبان عربی موفق رسید؟
  • نحوه تدریس در کلاس آنلاین و بازدهی واقعی دوره های غیر حضوری چگونه است؟
  • با الوند همراه باشید.
ثبت نام و رزرو دوره

ثبت نام و رزرو کلاس عربی عراقی

برای اطلاع از شرایط دوره عربی موسسه الوند میتونید روی گزینه زیر کلیلک کنید 🙂


ثبت نام و مشاوره!

 

آموزش آنلاین عربی عراقی


دوره آنلاین مکالمه عربی عراقی

با توجه به اهمیت موضوع ارتباط با زائران عرب زبان در جذب و توسعه کار، موسسه آموزش زبان الوند برآن شد با معرفی دوره های مکالمه فشرده عربی عراقی که شامل دوره کوتاه مدت مکالمه زبان عربی در ایران ویژه جذب زائران عرب زبان برای کلیه علاقمندان برگزار نماید. و همچنین با توجه به روابط نزدیک دو کشور ایران و عراق دوره آنلاین مکالمه عربی عراقی برای جوانان ایرانی می تواند محل درآمدزایی خوب و مناسبی ایجاد کند.

دوره آنلاین مکالمه عربی عراقی

انتظار می رود زبان آموز با سپری کردن موفق این دوره ها بتواند به زبان عربی صحبت کند و متون عربی را بخواند. البته توجه به این نکته ضروری است که فرآیند یادگیری زبان همواره نیازمند تلاش در یادگیری لغات و استفاده آن در محیط های واقعی نقش حیاتی دارد. در این دوره مطالب اضافی حذف و تاکید بر مکالمه زبان عربی شده است. لذا آموزش سریع، مختصر و مفید خواهد بود و با استفاده از روشهای سمعی ـ بصری به کمک مدرسان مسلط طراحی شده است.


آموزش غیر حضوری لهجه عراقی

آموزش مکالمات ساده، آموزش کلیات جمله سازی عربی بر اساس زبان معیار و یادگیری کلمات پرکاربرد در گفتگو، آموزش پاراگراف نویسی بر اساس مشاهدات و تصاویر و انتقال آرام از مرحله کتابت به مکالمه، آموزش اصطلاحات پرکاربرد در محاورات عمومی، بطور کلی در ترم 1 زبان آموز با کلمات و کلید واژه ها میتواند منظور خود را بیان کند ولی در ترم 2 قادر خواهیم بود با ساختن جملات بلند با مخاطب ارتباط بهتری برقرار کنیم.

تقویت مهارت صحبت کردن تا حد پیشرفته، تقویت مهارت استماع  تقویت و تکمیل مکالمات تخصصی در موقعیت های شغلی و… آموزش لهجه عراقی شامل: تسلط و مهارت در صحبت کردن به لهجه عراقی، تقویت و تکمیل مکالمه در فضاهای مختلف شغلی، تقویت مهارت استماع برای آموزش غیر حضوری لهجه عراقی. در آموزش و یادگیری غیر حضوری عربی محاوره ای با لجه عراقی سعی کارشناسان و اساتیذ الوند؛ آماده سازی زبان آموزان برای مهاجرت یا تجارت خواهد بود.

آموزش غیر حضوری لهجه عراقی

بهترین دوره آنلاین آموزش زبان عربی

آیا به دنبال بهترین بهترین دوره آنلاین آموزش زبان عربی میگردید ؟ اموزشگاه زبان الوند بعنوان برترین مرکز برگزار کننده آموزش زبان عربی می باشد،که این دوره ها را طبق آخرین متد بین المللی آموزش زبان ارائه و برگزار میکند.این کلاس ها با بهره مندی از برترین مدرسین آموزش زبان و با مجرب ترین کادر آموزشی در حال برگزاری و ارائه دوره ها میباشد. وقت خود را بیهوده برای پیدا کردن بهترین مرجع آموزش آنلاین عربی عراقی هدر ندهید؛ الوند همینجاست.


کدام لهجه عربی بهتر است؟

کشور ما در همسایگی کشور عراق است. هر ساله زائران بسیاری از این کشور به ایران و به ویژه به شهر مشهد سفر می‌کنند. در شهر مشهد کسبه، فروشندگان محصولات گوناگون و دارندگان کسب و کارهای مختلف با مردم عرب در ارتباط هستند. همچنین ایرانیان بسیاری هر ساله به کشور عراق سفر می‌کنند. همین ارتباط دو طرفه باعث شده است که بسیاری از افراد به یادگیری کامل لهجه عراقی نیاز و علاقه داشته باشند.

از طرف دیگر به دلیل شباهت بسیار لهجه عراقی به لهجه خلیجی، می‌توان با یاد گرفتن این لهجه، با مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز صحبت کرد و گفته‌های آن‌ها را متوجه شد. دوره آموزش کامل عراقی به چه صورت است؟ این دوره شامل چهار ترم است. هر ترم چهارده جلسه است.

دوره آموزش کامل مکالمه عراقی برای چه کسانی مفید است؟

  1. اگر در ایران زندگی میکنید و با اعراب در ارتباط هستید.
  2. در شهر مشهد افتخار خادم بودن در حرم امام رضا علیه السلام را دارید و می‌خواهید با مسافران عرب صحبت کنید.
  3. اگر در شهر مشهد صاحب کسب و کاری هستید و مشتری‌های عرب دارید.
  4. می‌خواهید اعراب را به درستی خواسته آن‌ها را متوجه شوید و آن‌ها را به درستی راهنمایی کنید.
  5. گر قصد دارید برای کار کردن، تحصیل و یا زندگی به عراق و یا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کنید.
  6. برای زیارت و یا گردش به عراق و یا کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر می‌کنید.
  7. با رانندگان، هتلدارها، فروشندگان مغازه و مردم عرب زبان در ارتباط هستید.
3.5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان

    captcha